Aangesloten bij QShops
Gratis brievenbus verzending met track&trace binnen Nederland * Goed ondergoed voor dames, heren en kids 058 203 72 82
Contact 
0
€0,00
Winkelmand is leeg
UW WINKELMANDJE

Belangrijke mededeling over bezorgtijden. Vanwege drukte bij de koeriers kan de bezorgtijd variëren, soms komt het voor dat het een paar dagen langer duurt. We willen je verzekeren dat je bestelling altijd aankomt, maar soms hebben de koeriers echter wat meer tijd nodig. Houd er rekening mee dat de track&trace meldingen van PostNL niet altijd accuraat zijn! We danken jou hartelijk voor je geduld en begrip.


Veel gestelde vragen

1. Hoe werkt het bestellen?
Als u een bestelling bij ons wilt plaatsen, dient u producten in de winkelwagen te plaatsen d.m.v. de bestelknop (button) die bij het artikel wordt getoond en daarna een aantal gegevens in te vullen die we nodig hebben voor de correcte afhandeling en verzending van uw bestelling.

Wij vragen uw adres voor de juiste bezorging, en uw e-mailadres voor de communicatie en het liefst ook uw telefoonnummer i.v.m. een snelle afhandeling van uw bestelling. U krijgt een bevestiging van uw bestelling per e-mail met de factuur in de bijlage. Tevens kunnen we u per e-mailbericht op de hoogte houden van het verloop van deze bestelling. En als wij verzenden ontvangt u ook een e-mailbericht.


1a. Welke maat hanteren jullie in deze webwinkel?

Wij hanteren de Europese maatvoering (EU) in onze webwinkel, de Franse maat is 15cm langer v.b. EU 80 = FR 95.


2. Hoe kan ik iets bestellen en hoe wordt het verstuurd?

Als u een product op onze website tegenkomt dat u wenst te bestellen, dan kunt allereerst de gewenste maat aanklikken, en vervolgens de overgebleven juiste kleur. Daarna klikt u op de button "Klik en bestel" en daarmee zit het product in uw winkelwagen. Het aantal kunt later in de winkelmand nog aanpassen met de + of de - en met het kruisje kunt u het artikel verwijderen uit de winkelmand. Vervolgens maakt u de keus om af te rekenen of verder te winkelen. Indien u verder winkelt dan kunt u later uw bestelling definitief maken door te klikken "Verder" of op de winkelwagen rechts bovenin uw scherm.

Indien nodig, dan halen we de artikelen uit de originele verpakking, i.v.m. milieu willen we niet onnodig lucht gaan vervoeren. Door het vervoeren van veel lucht moeten er namelijk meer pakketbusjes gaan rijden. Als het lukt dan wordt uw bestelling verstuurd als brievenbusdoosje, handig want dan hoeft u er niet voor thuis te blijven. Voorgevormde bh met beugels worden altijd als pakket verstuurd. Indien de inhoud of de artikelen dit niet toelaten dan zal het een pakketje worden. Dit staat altijd vermeld in de verzendmail die u altijd krijgt als de bestelling door ons wordt verstuurd.

2a. Is mijn online betaling veilig?

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en creditcard aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. De webshop is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en ICEPAY voor de verwerking van uw online betaling. Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

2b. Kleurafwijkingen:
 
Houd er rekening mee dat er kleine verschillen in kleur kunnen optreden. Dit komt door de variatie in schermweergaven en de door onze leveranciers verstrekte afbeeldingen.

3. Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

Zodra u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u automatisch een e-mailbericht met de factuur in de bijlage als PDF (op het e-mailadres dat is ingevuld) met de door u geplaatste bestelling met alle benodigde gegevens die u heeft ingevuld in onze webwinkel. Op dat moment weet u dat uw bestelling goed bij ons is aangekomen.


3a. Ik heb een account aangemaakt (inlog), waar kan ik inloggen? En kan ik ook mijn wachtwoord aanpassen?

Rechts bovenin naast Contact staat het inlog icoontje voor uw account, hier kunt u op klikken om in te loggen en daar kunt u ook uw wachtwoord aanpassen. Spoedig zal het klanten account uitgebreid worden met nog meer functies en mogelijkheden.

3b. Waar kan ik mijn eerdere bestellingen in mijn account vinden?

U kunt uw eerdere bestellingen vinden door op het tabblad Bestellingen te klikken, naast Uw gegevens.


4. Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling ten alle tijde annuleren. Dit is ook zo wettelijk geregeld. U heeft zelfs na ontvangst van uw artikel(en) 14 dagen het recht om te retourneren. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Wenst u een andere maat of een alternatief uit te zoeken, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Of even overleggen per e-mailbericht of telefoon voor een andere maat.
U betaalt bij ons geen administratiekosten of verzendkosten, deze nemen wij voor onze rekening (binnen Nederland).

Door een e-mailbericht te sturen, met in ieder geval uw naam, telefoonnummer en ordernummer kunt u uw bestelling annuleren, maar ook een ruiling aanmelden, dan verloopt de ruiling sneller. Als er een ruiling nodig is dan maken wij een ruilorder aan deze wordt dan verrekent met de vorige bestelling, en u ontvangt dan dit per e-mail ter controle.


5. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Heel veel artikelen hebben wij op voorraad, daarnaast wordt een groot deel van de door ons aangeboden artikelen rechtstreeks bij de fabrikant of leverancier besteld. Hierdoor kan de levertijd variëren van de volgende dag bij u thuis tot soms 1,5 week.
De gemiddelde levertijd bedraagt 1 tot 5 werkdagen. Onderaan iedere pagina vindt u de levertijden benoemd per merk.

De mogelijkheid bestaat dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn bij de leverancier (meestal wegens herproductie) waardoor de levertijd zou kunnen oplopen. Indien dit het geval is bij uw bestelling zullen wij u zoveel mogelijk hiervan per e-mailbericht op de hoogte stellen. U kunt uw bestelling ten alle tijde annuleren of wijzigen in een alternatief.
Zodra wij uw bestelling compleet hebben zullen wij deze direct ter verzending aanbieden bij onze verzender/vervoerder.

Heel af en toe komt het voor dat u een artikel besteld welke niet meer leverbaar is. Dit komt omdat wij als webwinkel geen publiekelijke voorraad beheer systeem hebben. Hier wordt nog aan gewerkt voor in de toekomst. In dat geval zullen we u een e-mail sturen met mogelijk een alternatieve kleur, artikel of direct uw geld weer retour storten.


6. Hoe zit het met de verzendkosten, ruilen en retourneren?

Bij ons betaalt u geen verzendkosten. Dit geldt echter alleen binnen Nederland (ook de eilanden), voor het buitenland zijn wij helaas wel genoodzaakt om een bijdrage in de verzendkosten te berekenen, als u de landkeuze invoert dan worden deze automatisch getoond in de winkelmand.

Ruilen en retourneren kan altijd bij ons kijk ook op deze pagina voor alle informatie.
Mocht u een artikel willen ruilen en/of retourneren, dan betaalt u zelf de verzendkosten voor uw retour, voorwaarde is dat deze artikelen ongedragen, onbeschadigd en voorzien zijn van de originele labels, zie ook onze algemene voorwaarden.
U kunt het artikel dan in een stevige enveloppe of doosje (zoals ontvangen) naar ons toesturen advies met een track&trace naar:
LH online
Westerpolder 5
9035VS Dronrijp

Klik hier voor de RETOURLABEL als pdf die ook bij de verzending is bijgevoegd.

Bijvoegen graag de reden van retourneren, onder vermelding van uw naam, adres en ordernummer.
Voor een ruiling is het verstandig om dit per e-mail aan te geven zodat wij een ruilorder kunnen aanmaken daardoor verloop alles vlotter en wordt er verrekent en wordt de ruiling sneller verzonden, dus een vlotte ruiling bij voorkeur een e-mailbericht.

Normaal gesproken wordt een retour bij binnenkomst dezelfde werkdag of de eerst volgende werkdag verwerkt, en dan ontvangt u een e-mailbericht.


7. Verzend u ook naar het buitenland?

Jazeker wij verzenden ook producten naar het buitenland. Helaas is er dan wel een bijdrage in de verzendkosten nodig en deze verschillen per land, als u de landkeuze invoert dan worden deze automatisch getoond in de winkelmand.


8. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, u kunt in onze webwinkel een afwijkend afleveradres invoeren, behalve bij achteraf betalen (Billink).


9. Hoe en wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Na het bestellen en betalen zullen wij uw bestelling (indien mogelijk) dezelfde dag nog gaan verzenden.
Aangezien we ook producten aanbieden die rechtstreeks bij de fabrikant of leverancier vandaan komen, bestellen we deze de volgende werkdag bij de fabrikant en deze heeft u gemiddeld binnen 5 werkdagen in huis. Indien uw bestelling vertraging oploopt zullen we u hiervan zoveel als mogelijk op de hoogte brengen. U kunt ons tussentijds ook altijd berichten indien u een indicatietermijn van ontvangst wenst.
U kunt ook even kijken bij de levertijden pagina per merk in onze webwinkel helemaal onderaan.
Indien mogelijk zullen wij altijd verzenden als een brievenbuszending met track&trace, dan hoeft u er niet voor thuis te blijven. Check de track&trace om te zien of het een pakket of een brievenbuszending betreft. Past het niet door een standaard brievenbus b.v. een grote hoeveelheid of een voorgevormde bh met beugel of u heeft betaalt voor een pakketzending, dan zullen wij automatisch als pakket met track&trace gaan verzenden!


10. Kan ik een artikel ruilen of retourneren en zijn hier kosten aan verbonden?

Wilt u gaan ruilen dan kunt u een nieuwe order plaatsen en uw bestelde kunt u retour sturen.
Normaal gesproken wordt een retour bij binnenkomst dezelfde werkdag of de eerst volgende werkdag verwerkt, en dan ontvangt u een e-mailbericht.
De retourzending is voor uw eigen rekening en risico kijk ook op deze pagina voor informatie.

De retouren worden alleen in behandeling genomen als deze netjes retour in de doos en binnen 14 dagen na ontvangst en in ieder geval aan al de volgende voorwaarden voldoet:
  • Met de aangehechte labels (in ieder geval zoals u het heeft ontvangen).
  • In de originele verpakking (in ieder geval zoals u het heeft ontvangen).
  • Het artikel is niet gedragen en niet gewassen (passen mag wel).
  • Het artikel is in originele staat en nog goed verkoopbaar.
  • Geen: rookgeur, parfumgeur, lichaamsgeur, haren of huid schilfers.
Sommige artikelen kunnen vanwege de hygiëne niet geretourneerd worden, dit staat dan ook vermeld bij deze artikelen in onze webwinkel.

LH online
Westerpolder 5
9035VS Dronrijp


Bijvoegen graag de reden van retourneren, onder vermelding van uw naam, adres en ordernummer.


11. Hoe kan ik betalen in deze webwinkel?

Na ontvangst van uw betaling nemen wij de bestelling in behandeling, Klik hier voor de mogelijkheden m.b.t. betalen.


11a. Kan ik ook achteraf betalen in deze webwinkel?

Ja wij hebben deze mogelijkheid ook n.l. Billink, dit is onze achteraf betaal methode. Klik hier voor de mogelijkheden m.b.t. betalen.


12. Hoe gaat deze webwinkel om met privacy?

Wij gebruiken uw gegevens alleen om uw bestelling goed te kunnen verwerken en zullen deze gegevens dan ook nooit aan derden verstrekken, zie voor meer informatie ook op deze pagina.


13. Kan ik ook per e-mail of telefoon bestellen?

Ja, u kunt uw bestelling ook per e-mailbericht aan ons kenbaar maken, dan kunnen wij uw bestelling voor u gaan aanmaken dan hebben wij de onderstaande gegevens van u nodig:

Naam>
Adres>
Huisnummer>
Postcode>
Plaatsnaam>
Telefoonnummer>
E-mailadres>
Artikel(en), aantal, maat en kleur:

Als wij uw bestelling hebben aangemaakt dan krijgt u deze per e-mail toegezonden. Ook kunnen we per telefoon de bestelling met u doornemen, ook dan krijgt u de bestelling per e-mailbericht toegestuurd.
Zodra uw betaling bij ons binnen is zullen wij deze bestelling in behandeling nemen, en z.s.m. gaan verzenden.


13a. Kan ik ook per bank overschrijving betalen?

Jazeker bij ons kunt u ook per bank&giro / bankoverschrijving betalen. Op de orderbevestiging staan de gegevens die u nodig bent voor de bankoverschrijving. Vermeld bij de bank overschrijving altijd uw naam en ordernummer.
 
 
14. Hoe werkt het met de acties en kortingen?


Deze zijn of al verwerkt in de prijs d.m.v. van ... voor ... of d.m.v. een code bij het artikel aangegeven, om in te voeren bij het afrekenen om de actie/korting te verkrijgen. De korting kunt u weer terug vinden nog voordat u bevestigd dat u wil doorgaan en ook in uw winkelmandje.


15. Het bedrag is al van mijn rekening af geschreven, maar ik heb nog geen artikelen ontvangen?

Als u een bestelling bij ons heeft plaatst zullen wij deze pas in behandeling nemen als deze is betaalt of succesvol aangemeld bij Billink achteraf betalen. Als de artikelen op voorraad zijn, kunnen deze direct (dezelfde werkdag) worden verzonden, indien niet voorradig, dan worden deze artikelen voor u besteld bij onze leverancier. Er kan dus enige tijd tussen betaling en verzending van uw bestelling zitten gemiddeld zo`n 2 a 5 dagen, wij zullen u zoveel mogelijk per e-mail berichten.


16. Kan ik zelf mijn bestelling ophalen?

Ja zeker, dat is ook mogelijk. U kiest dan voor Afhalen en u ontvangt van ons dan een e-mailbericht als uw bestelling daadwerkelijk klaar ligt om afgehaald te worden.

Lingeriehuisonline bv
Westerpolder 5
9035VS Dronrijp

Voor alle gegevens en openingstijden kijk dan op de contact pagina in onze webwinkel.


17. Heeft u ook grote maten?

Wij hebben een uitgebreide collectie grote maten/grote cups.

Indien u advies wenst kunt u ons altijd benaderen. Wij kunnen u dan advies op maat geven.
Tip: U kunt in onze webwinkel heel goed filteren in maten type enz.


18. Kan ik ook geadviseerd worden?

U kunt ons altijd benaderen voor advies. Bel hiervoor: 058 203 72 82. U belt dan met de lingeriespecialiste / mammacare adviseuse of adviseur. Of stuur een e-mailbericht naar: info@lingeriehuisonline.nl
Ook kunt u kijken op deze pagina Persoonlijk advies en maten, en een passend advies per e-mailbericht ontvangen.


19. Wat maakt het deze webwinkel zo bijzonder?

We willen u graag in de juiste maat helpen. Heel veel draagproblemen ontstaan van uit het dragen van de verkeerde maat. U kunt ons altijd bellen voor een goed advies en u kunt hier ook nog veel informatie nalezen.

20. Kan ik een bestelling vanuit het buitenland plaatsen?

Jazeker wij verzenden ook producten ook naar het buitenland, helaas is hier wel een bijdrage in de verzendkosten aan verbonden, en deze verschillen per land. De exacte verzendkosten krijgt u al te zien voordat u de bestelling bevestigd, maar u kunt dit ook per e-mailbericht aan ons vragen.


21. Waar kan ik mijn ervaring delen?

Wij zijn aangesloten bij diverse onafhankelijke beoordeel sites zoals:
Thuisvergelijken.nl
Aangesloten Thuisvergelijken

Qshops.org
Qshops-Keurmerk officieel erkend en goedgekeurd webwinkel keurmerk

Kiyoh.nl


Hier kunt u altijd uw ervaring delen. Uit onderzoek is gebleken dat mensen sneller geneigd zijn een negatieve ervaring te delen op internet. Wij vinden het fijn dat u zowel negatieve als positieve ervaringen wilt delen.
Onze webwinkel wil graag klachten in alle redelijkheid oplossen, vandaar dat het is aan te raden eerst overleg te hebben met onze klantenservice het liefst per e-mailbericht.

Ook kunt u, bij de producten die we aanbieden, een product review (mening) achterlaten. Hiermee zult u andere mensen een groot plezier doen, en helpt u ons in het adviseren. Deze product review vindt u aan de linkerzijde onder de foto's.

22. Defect artikel?

Defecte artikelen kunnen naar ons geretourneerd worden. Als het defecte artikel bij ons binnen komt zullen wij deze beoordelen en indien nodig doorsturen naar de fabrikant (in het kader van kwaliteit verbetering). Als het om een niet deugdelijk artikel gaat dan zullen wij u een nieuw artikel toesturen, u ontvangt dan ook een e-mailbericht dan wij hebben verzonden.

De fabrikant heeft een methode om te onderzoeken of het artikel is behandeld volgens het wasvoorschrift. Dit voorschrift kunt u vinden op onze site en het het labeltje. Bijvoorbeeld niet wassen in de wasmachine, of niet in de droger.
Indien blijkt dat het artikel niet is behandeld volgens de bijbehorende voorschriften dan zullen we de verzendkosten niet vergoeden, als u dan dit artikel terug wenst te ontvangen omdat deze niet voldoet aan de gestelde voorwaarden dan vragen we een bijdrage in de verzendkosten van €4,- zodat we dit artikel weer naar u toe kunnen gaan verzenden.

TIP: Het doorprikken van de beugels heeft meestal te maken met: Een te ruime omvang, te kleine cup-maat en het niet elke dag verstellen van de bh bandjes, zo strak mogelijk. Bij een te ruime omvang gaat de achterzijde van de bh omhoog, deze beugels kunnen hierdoor naar voren komen en schuren daar op de stof. Bij een te kleine cup-maat liggen de beugels niet vlak op de huid tussen de borsten zoals het hoort, maar staan naar voren. Ook hierdoor staat er teveel druk op de stof. Hetzelfde als men de bh bandjes niet iedere dag even stelt.

23. Vertraagde bezorgingen.
Check de track&trace om te zien of het een pakket of een brievenbuszending betreft.
Als uw bestelling dat vereist, wordt door ons gekozen voor een pakketzending met track&trace (Heeft u gekozen voor een pakket verzending, dan zullen we altijd als pakket gaan verzenden).
LET OP: PostNL laat geen briefjes meer achter met "U was niet thuis" Houd daarom uw track&trace goed in de gaten om uw bestelling te volgen en waar u kunt afhalen, als er niet bezorgd kon worden!

Omdat het erg druk is bij PostNL wordt het bezorgmoment soms uitgesteld, en wordt er pas na enkele dagen alsnog bezorgd. Check daarom geregeld uw track&trace bij PostNL.
BELANGRIJKE MEDEDELING m.b.t. de bezorgingen en PostNL
Helaas zijn er momenteel vertragingen in de bezorging via PostNL. Ze doen hun uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen. U kunt erop vertrouwen dat uw bestelling altijd bij u wordt afgeleverd.
Helaas komt het vaak voor dat een brievenbus verzending bij PostNL op het depot alvast wordt gescand en daardoor komt de T&T status te staan op UW BESTELLING IS BEZORGD, terwijl de koerier uw bestelling dan nog in de auto heeft om vervolgens deze in de loop van de dag of zelfs een paar dagen later alsnog bezorgen.
Nog een veel voorkomende melding is: niet ontvangen of verwerkt dit betekent dat PostNL het wel heeft ontvangen maar nog niet heeft verwerkt (gescand) bij het depot. Deze track&trace meldingen zijn afkomstig van PostNL en daar hebben wij geen controle over. Helaas moeten we soms even geduld hebben met de bezorging van uw bestelling, maar het komt altijd goed!



24. Mijn vraag staat niet in deze lijst?

Mocht u een andere vraag hebben, die niet in deze lijst voorkomt, of mocht uw vraag niet voldoende beantwoordt zijn, stuur dan een e-mailbericht, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.




Openingstijden

Telefonisch contact 058 203 72 82
Maandag 13:30 t/m 16:30
Dinsdag t/m vrijdag
9:30-12:00 / 13:30-16:30
Passen alleen op tel. afspraak!
Aangesloten Thuisvergelijken

Contactgegevens

Lingeriehuisonline bv
Westerpolder 5
9035VS DRONRYP

058 203 72 82
info@lingeriehuisonline.nl

Like onze Facebook pagina en blijf op de hoogte van Nieuws en Acties!